sábado, 9 de abril de 2016

Canviar d'orientació sexual d'adult, com es viu?

Canviar d'orientació sexual d'adult, com es viu?
He sentit amb atenció aquest interessant reportatge que va fer fa unes setmanes sobre el canvi d'orientació sexual, el programa "La gent normal". 
Els testimonis sobris, que s'expressen amb entereza emocional i moral, convidan a donar una mirada respectuosa a las decisions de les persones respecte al tema de l'orientació sexual. 
Una vegada més, el respecte, la delicadesa i bon tracte humà, amb el que és desenvolupa el programa en temes que son controvertits, em convida a compartir-lo.
Penso que el tracte respetuòs a les decisions de les persones, és necessari per viure i conviure dins d'un mateix espai on tothóm pugui desenvolupar-se saludablement.
La dimensió del ésser humà és força profunda i tan privada, que no dóna peu per sapiguer les veritables sensaciones que l'envolten i molt menys de tenir pèu com per jutjar-les.
Tinc amics molt estimats que han pres decisions que s'anomenen diferents al que, la gent, que ens considerem normal hem pres a la nostra vida; l'ho cert,és que la seva sensibilitat, intel.ligencia i el tracte respetuòs amb el que s'han dirigit a mí, van fer que m'identifiquès amb ells, i m'acostés encara més per també per a donar-lis el meu suport i transmetre'ls el meu agraïment, per les lliçons donades. He de dir que gracies a ells, he apreses encara més i obert la meva ment cap altres horitzonts.
Isabel

No hay comentarios: